poniedziałek, 9 lutego 2015

Magnesiki domki vol. I

Dobry wieczór :)

Dziś  domki w wersji mini jako magnesiki na lodówkę - odsłona pierwsza. Osobiście jestem z nich bardzo dumna :). Bardzo lubię ten motyw i będzie się on wielokrotnie przewijał w moich pracach.Co Wy na to ?
Dziękuje moim odbiorcom za podsyłanie pomysłów na napisy do tabliczek, które znajdują się na domkach. Zostało mi jeszcze sporo domków do pomalowania -tym razem będą w szarościach, a napisy związane z rodziną i ciepłem domowego ogniska, ale nadal chętnie poznam Wasze oczekiwania, więc jeśli macie jakieś złote myśli, hasła, słowa, które niosą ważne dla Was przesłanie - śmiało piszcie w komentarzach :)
Kończę z nadzieją, że spodobają Wam się minidomkowemagnesiki :)


Cmok :)





 

 








 

3 komentarze:

  1. Cudeńka ! Świetny pomysł na oryginalny sposób na ozdobę np lodówki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie lodówka ugina się już od magnesów (zdjęłam na potrzeby "sesji" ;) ), ale na swoje własne domki na pewno zrobię miejsce :) Niestety światło mi się odbija i zdjęcia wyszły średnie, ale na prawdę ładnie prezentują się na lodówce :) Dziękuje za miłe słowa i witam na blogu, bo chyba widzę Cię pierwszy raz ? :) Miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń