środa, 4 lutego 2015

Jajo z zajączkiem

Dzień doberek !!!


Jak tam u Was ? Jak dobrze, że środa i niebawem weekend,,,, Dziś bez większych przemyśleń i potoku słów - po prostu - jajko z króliczkiem - analogicznie do tego z różyczkami. :)

Stworzyłam swoje pierwsze magnesy na lodówkę z masy solnej- na początek bardzo pozytywne serduszka i jestem z nich bardzo dumna-  niebawem wrzucę zdjęcia. Zachęcona pierwszym sukcesem mam zamiar stworzyć coś fajowego, również w formie magnesów - mam w głowie projekt, może w niedziele uda mi się go zrealizować ;)


3majcie się cieplutko <3



 





2 komentarze:

  1. Świetna zmiana strony. Z niecierpliwością czekam na wyniki candy. Jajko świetne zresztą jak wszystkie Twoje tworki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje :) Cieszę się, że zmiana się podoba, choć osobiście troszkę żałuję, że tło nie jest ciut jaśniejsze, ale na razie zostanie ;) Candy już dawno rozwiązane, wyniki tak jak obiecałam- ogłosiłam 25.01 na fb. Przykro mi, że nie udało Ci się wygrać, ale mam w planach wielkanocny konkurs, więc będzie szansa na kolejną nagrodę - informacje na początku marca. Pozdrawiam cieplutko :) :) :)

    OdpowiedzUsuń